" > Românii au cumpărat de Black Friday mai mult decât se așteptau retailerii
Connect with us

BREAKING NEWS

Românii au cumpărat de Black Friday cu 234% mai mult decât anul trecut. Retailerii își freacă mâinile de bucurie în plină pandemie.

Românii au cumpărat de Black Friday tot ce au prins la reducere. ContentSpeed, platformă locală de eCommerce a întocmit chiar și un raport pentru Black Friday 2020. La sondaj au participat 100 de magazine online. Chiar dacă nu toate magazinele au avut campanii speciale în weekend, majoritatea dintre ele au înregistrat creșteri semnificative. Asta arată că românii au un apetit ridicat de shopping, mai ales în perioada reducerilor masive. 33.048 comenzi s-au acumulat pe platformă în numai 3 zile.

Față de 2019, primele 100 de magazine din platforma ContentSpeed au generat creștere de 234% a valorii comenzilor. În weekendul 13 – 15 noiembrie au fost înregistrate cu 154% mai multe comenzi decât cu o săptămână în urmă, iar valoarea acestora a fost cu 136% mai mare. Astfel, se dovedește că românii se abțin de la cumpărături înainte de Black Friday, tocmai pentru a putea beneficia de aceste reduceri speciale. Același bilanț arată că peste 50% dintre comenzile înregistrate au fost achitate online, cu cardul. Cea mai mare comandă a fost în valoare de 33.016 lei și a fost din domeniul piese auto – moto.

Pentru românii care au făcut cumpărături în această perioadă, valoarea medie a unei comenzi a fost de 852 de lei, în creștere cu 350% față de campaniile de Black Friday din 2019. Regiunile din țară cu cele mai multe comenzi au fost București, Cluj, Ilfov, Iași, Timiș și Constanța.

Cele mai bune momente de cumpărare, după numărul de comenzi, au fost pe 13 noiembrie, în intervalul orar 00:20-00:30. Când au fost înregistrate 262.000 vizualizări pe toate cele 100 de magazine online. Orele de vârf ale comenzilor s-au înregistrat tot pe 13 noiembrie, în intervalele orare 00:00-01:00 și 09:00-12:00.

Domenii care au înregistrat cele mai spectaculoase valori ale comenzilor online

Ca în fiecare an, interesele de achiziție au variat foarte mult și campaniile comercianților au fost vânate de cumpărători. Astfel, pentru domeniul fashion & beauty, cu magazinele online ca Sephora, Teilor, Cellini și Mizar, creșterea a fost cu 205% față de weekendul precedent. Valoarea medie pentru un coș de cumpărături a fost de 538 lei, în creștere cu 303% față de 2019.

În curând, îți vei putea face cumpărăturile chiar și de pe OFF THE RECORD.ro

Continue Reading
To Top