Kaufland România instalează geamuri de protecție la casele de marcat. Angajații magazinelor vor fi mai în siguranță
Kaufland România instalează geamuri de protecție care să -i țină la distanță pe casieri de clienții care strănută sau tușesc. Angajații mai multor magazine din țară s-au plâns că nu se gândește nimeni la pericolele care îi pasc chiar pe ei.
Ca urmare a evoluției situației din ultimele zile, Kaufland
România a demarat măsuri suplimentare ce sporesc siguranța clienților și a echipelor
din magazine. Astfel:
Compania a început
instalarea geamurilor de protecție din plexiglas la casele de
marcat în toate magazinele din țară, cu prioritate în orașele în care sunt
mai multe cazuri.
Colegii de la casele de
marcat, dar și cei de la raioanele Legume-Fructe și de la vitrina cu servire
asistată au mănuși de unică folosință;
În anumite cazuri, pentru a
evita supra-aglomerarea, acolo unde se impune, accesul clienților în
magazine se va face în grupuri restrânse de persoane;
Pe podeaua din zonele de
trafic au fost amplasate benzi care indică distanța de siguranță;
Toate echipele lucrează
la capacitate maximă pentru a evita formarea cozilor și a asigura buna funcționare
a tuturor operațiunilor. Toți colegii cunosc regulile de igienă și prevenție și
sunt îndemnați să le respecte;
De asemenea, sunt dezinfectate toate
suprafețele de contact și obiectele des utilizate de clienți și angajați (cărucioare,
case de marcat, mobilier, cântare, clanțe, butoane etc) precum și spațiile
comune (toalete, scări rulante etc);
Toate magazinele sunt
dotate cu dezinfectant de mâini gratuit, atât pentru clienți, cât și
pentru colegi. La toalete există săpun ce conține dezinfectant.
Pe lângă acestea, o măsură
de protecție este și responsabilizarea clienților. Astfel, printr-o
campanie amplă lansată de Kaufland, ei primesc informații educaționale despre
prevenție și responsabilitate, prin intermediul spoturilor radio, la televizor,
mesaje online, dar și în magazine, prin signalistică amplasată pe podea,
geamuri și în zonele de trafic.
Clienții sunt îndemnați:
să aibă un comportament
responsabil în acest context și să aibă grijă la cei din jur;
să cumpere responsabil și
să evite risipa alimentară;
să vină neînsoțiți la
cumpărături;
să respecte regulile de
prevenție și igienă;
să folosească dezinfectantul
de mâini de la intrarea din magazine;
să păstreze distanța de siguranță
de minimum 1 metru;
să opteze pentru plata cu
cardul sau telefonul, în locul bancnotelor;
Acestea sunt doar o parte din măsurile luate la nivelul întregii
companii, pentru a asigura continuitatea și disponibilitatea în orice scenariu.
Din dorința de a-și proteja angajații, Kaufland a creat și o linie telefonică
specială dedicată lor, pentru a susține informarea corectă și completă.
Și mai departe, compania va
lua toate măsurile de siguranță necesare, conform evoluției situației.
De asemenea, Kaufland își asigură clienții că există suficiente stocuri, datorită livrărilor zilnice și a unei mari varietăți de produse și că magazinele vor rămâne deschise, acestea fiind aspecte prioritare pentru toată echipa.